Projekt

DNA Gdyni

ZLECENIODAWCA

MUZEUM EMIGRACJI

W GDYNI

DATA REALIZACJI

LISTOPAD 2025

ZAKRES PRAC

Identyfikacja wizualna projektu

Plakat

Kampania promocyjna

Logo

Druk

Projekt "DNA Gdyni" zakładał przeprowadzenie badania społeczno-kulturalnego wśród mieszkańców Gdyni. Wykorzystano ankietę w wersji drukowanej, jak i internetowej.


Prace nad oprawą wizualną projektu, układem ankiety i materiałów promocyjnych, oraz obróbką danych zawartych w treści badania nadały przedsięwzięciu spójną i dostępną dla szerokiego grona osób formę, podkreślając tym samym szacunek wobec społeczności Gdyni.

Projekt "DNA Gdyni" zakładał przeprowadzenie badania społeczno-kulturalnego wśród mieszkańców Gdyni. Wykorzystano ankietę w wersji drukowanej, jak i internetowej.


Prace nad oprawą wizualną projektu, układem ankiety i materiałów promocyjnych, oraz obróbką danych zawartych w treści badania nadały przedsięwzięciu spójną i dostępną dla szerokiego grona osób formę, podkreślając tym samym szacunek wobec społeczności Gdyni.

Projekt "DNA Gdyni" zakładał przeprowadzenie badania społeczno-kulturalnego wśród mieszkańców Gdyni. Wykorzystano ankietę w wersji drukowanej, jak i internetowej.


Prace nad oprawą wizualną projektu, układem ankiety i materiałów promocyjnych, oraz obróbką danych zawartych w treści badania nadały przedsięwzięciu spójną i dostępną dla szerokiego grona osób formę, podkreślając tym samym szacunek wobec społeczności Gdyni.

Miło, że wpadłeś.

Wpadaj, kiedy chcesz.

Miło, że wpadłeś.

Wpadaj, kiedy chcesz.

Miło, że wpadłeś.

Wpadaj, kiedy chcesz.