


Projekt
DNA Gdyni
ZLECENIODAWCA
MUZEUM EMIGRACJI
W GDYNI
DATA REALIZACJI
LISTOPAD 2025
ZAKRES PRAC
Identyfikacja wizualna projektu
Plakat
Kampania promocyjna
Logo
Druk
Projekt "DNA Gdyni" zakładał przeprowadzenie badania społeczno-kulturalnego wśród mieszkańców Gdyni. Wykorzystano ankietę w wersji drukowanej, jak i internetowej.
Prace nad oprawą wizualną projektu, układem ankiety i materiałów promocyjnych, oraz obróbką danych zawartych w treści badania nadały przedsięwzięciu spójną i dostępną dla szerokiego grona osób formę, podkreślając tym samym szacunek wobec społeczności Gdyni.
Projekt "DNA Gdyni" zakładał przeprowadzenie badania społeczno-kulturalnego wśród mieszkańców Gdyni. Wykorzystano ankietę w wersji drukowanej, jak i internetowej.
Prace nad oprawą wizualną projektu, układem ankiety i materiałów promocyjnych, oraz obróbką danych zawartych w treści badania nadały przedsięwzięciu spójną i dostępną dla szerokiego grona osób formę, podkreślając tym samym szacunek wobec społeczności Gdyni.
Projekt "DNA Gdyni" zakładał przeprowadzenie badania społeczno-kulturalnego wśród mieszkańców Gdyni. Wykorzystano ankietę w wersji drukowanej, jak i internetowej.
Prace nad oprawą wizualną projektu, układem ankiety i materiałów promocyjnych, oraz obróbką danych zawartych w treści badania nadały przedsięwzięciu spójną i dostępną dla szerokiego grona osób formę, podkreślając tym samym szacunek wobec społeczności Gdyni.


















Miło, że wpadłeś.
Wpadaj, kiedy chcesz.
Miło, że wpadłeś.
Wpadaj, kiedy chcesz.
Miło, że wpadłeś.
Wpadaj, kiedy chcesz.